i can see a fork in your blendy!

oh hai dar!
:D
sitter uppe på fyran och bögar!
ska snart till H:bo och skriver och bajshostar.
har nyss haft extramatte! jag <3 mattelärar'N!
han är snel!
------------------------------------------------------------
i has candy!
ooh min bränna syns på bilden!! askalas!!
omnomnom fick tuggummi av sebbe! MUMS! :D
Love och jag sitter och samtalar om djupa saker!
han är åkså snel!
jak e snel!
xD
------------------------------------------------------------
jag vill ha en hund... jättemycket!!
men jag har min bebis så det gör inget!
min bebis <3
-----------------------------------------------------------------------------------------
jag är så trött... och hungrig.. :(
ska ringa mamma och be henne komma med mat åt mig...
det kunde hon inte..
jag får gå och köpa mat istället... :(
nu ska jag ringa flame!
wiie!
måste gå till bussen nu!
CIAO!!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback