just another rainy lionbear

*hooost*
jag orkar inte hosta mera!!
har varit och shoppat!
har köpt ett svart linne från H&M, aasmyysigt med fickor!
sen har jag köpt en tavla till mamii och en sööt Boofle till älskling.
har även köpt en svart ögonskugga från makeup store
Lånade bilder från google!
-----------------------------------------------------------------------------------
snart kommer lillebror med bussen, sen ska vi gå och fika på waynes innan älskling kommer och vi ska köpa fiskar. då ska jag fylla på mitt akvarium ikväll *myys*
sen måste jag hem och plugga, har svenska prov imorgon, litteraturhistoria! YAY!! -.-
men älskling ska hem och vara älskling hos mig idag <3
-------------------------------------------------------------------------------------
måste ha lektion nu!
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback