i heard you're on your way to town!

tjaoo!!
sitter i skolan med stina och pluggar!
det ni!! jäklar vad duktiga vi är! eller hur??!
har köpt te idag så jag ska kunna mysa med älskling sen med en varm kopp te.
öh... osammanhängande text ooohyeah!! men det gillar vi!! :D
jag har köpt passionsfrukt te och persikote! omnomnom!! :D
våran mattelärare är lite creepy.. men han verkar snäll!
han sa att vi kunde ta allt i min egen takt och att jag skulle lära mig allt som jag har svårt för. det får han rejäla pluspoäng för! eftersom jag har jättesvårt för matte men verkligen lärde mig mycket förra året kändes det jobbigt att få veta att vi inte skulle ha "magistern" i i tvåan... markus är en megabra lärare som verkligen hjälper till när jag tycker att det är svårt... men nu om den nya läraren är lite lika tycker jag att det blir awesome!
att det däremot är svårt att fatta vad han säger ibland då han är amerikan/indian.
jag <3 indianer ^^
jag och stina tjockar oss med chips och läsk bara för att vi är so damn good när vi pluggar!! :D
mmmm!! sitter och luktar på mitt te!! :D
luktar ASGOTT!! :D
;'( tappade på golvet!!!!!! det "luktagott" te tappade jag på golvet :'(
men jag tog upp det igen så det vart bra!! :D
nu ska jag fortsätta plugga och sen ska jag hem med älskling. sen ska vi tagga för matchen!! OHYEAH!! :D
hörs senare eller imorgon!
ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback