crawling under the table..

tjaah!
sitter på engelska lektionen och hostar röven av mig....
:(
min fröken blidde putt på mig för att jag pratade svenska.... :(
ikväll är det säsongspremiär för IBF falun!! AIK - IBF!!!
jag ska dit JAA!!! :D
jag peppar asmycket!! :D
men jag är sjuk... :/ jag hostar bajs mycket...
VARFÖR läggs inte mina inlägg upp??
anyway.. sitter på psykologin och hostar.. :(
jag är mega hungrig.. :(
ska gå och äta snart.. sen ska jag ha matte.. sen slutar jag. jag och stina ska sitta kvar i skolan och plugga efter att vi har slutat, så jag hinner ikapp lite.
nu ska jag typ... käka snart... eller.. inte snart men efter psykologin..
RAWR!!
ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback