i'm like a living chaos for you

nu mina vänner är jag tillbaka framför datorn!
sitter och bokstavligt talat TRYCKER i mig werther's original samtidigt som jag söker en anledning till att göra nytta i skolarbetet.. gjorde klart 7 arbeten på två dagar.. så jag förtjänar lite vila.. men ICKE!!! min text lärare har deadline imorgon på ett reportage....
men jag sitter och sminkar mig istället!
och smyger på lärartoan ^^
var ledig igår och ska kanske vara ledig imorgon.. får se hur det blir med den saken men jag ska se om det går bra med mitt reportage..
jag är törstig..
men jag fick dricka av stina! <3
jag har CP ont i ryggen...
och jag får inte åka till london... </3
hostar vidare i livet...
ikväll ska jag till johan och bakat.. och ni tycker scouter är töntigt!
förra veckan hade vi tårtkäkande och filmkollande..
så fuck you!
Har min Simple Plan tröja på mig idag... får mig att tänka tillbaka på den dagen...
jag har varit Simple Plan nörd i... nästan 9 år... det är mer än halva mitt liv!
och jag har definitivt inga planer på att sluta älska detta underbar band!
jag är en sådan person som lyssnar på "gamla" band.. så som simple plan, good charlotte, green day och sånt... HIM är också <3
var och såg dem på alla <3 dag 2008... saknar det som fan.. allt var så bra då..
mänskorna här verkar så lyckliga nu

jag har ont i halva kroppen. jag saknar min pojkvän... jag är sjuk.. jag vill sova..
alla dessa kaostankar som snurrar..

.......................................
världens bästa storasyster tigger godis av mig <3
.......................................
satte en godis i halsen... :(
tycker att detta kan avrunda mitt lilla inlägg... skriver KANSKE mera senare.. men det beror på hurvida jag hinner det...
i'll hear from you soon!






Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback