i'm here by the ocean just waiting for proof

vissa tycker att man är feg
andra tycker att det är det modigaste man kan göra
----------------------------------------------------------------------
dålig dag.. mycket dålig dag...
sov inte mycket inatt... sov knappt alls inatt...
kunde inte sova
när jag sov, vaknade jag genomsvettig och rädd
så fort jag slog igen ögonen somnade jag
men jag vaknade lika snabbt igen..
sen när jag äntligen somnat
kommer mamma efter någon timme och börjar rota i garderoben
sen börjar lillebrors klocka ringa..
måste gå upp och be honom stänga av...
------------------------------------------------------------------------
jag vill bara sova....
gå till älskling och sova....
sova länge och ostört...
men jag har lovat
jag lovar för mycket ibland...
jag lovar att jag ska jobba..
mitt jobb är att bete sig trevligt mot folk och inte balla ur...
det brukar vara älskling som håller mig från paniken....
nu ska han inte vara med ikväll
jag ska stå med okända personer som inte vet hur man ska göra....
jag måste försöka...
---------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
andas in
andas ut
försök överlev....
--------------------------------------------------------------------------
önskar att jag kunde förklara
önskar jag kunde få någon att förstå
--------------------------------------------------------------------------
nu ska jag försöka samla mig tillräckligt mycket för att skicka in ett reportage...
begging for change to get home

skriver mera när jag känner jag är i ett mera levande skick...
ciao!


Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback