livet och annat som är jag!

morr'N
jag hostar.... mycket...
imorse kunde jag inte hosta så jag stod och väste i köket...
har gjort om massor på mitt rum nu!
har tagit bort min säng (min underbara mjuka säng... </3)
men jag har min soffa nu... en STOR säng! 1.40! myys!
så inatt ska min älskling komma och sova med mig! och för första gången nånsin har jag en större säng än honom!
än någon faktiskt!
alla har ju typ 1.20 sängar nu.. men jag har större!! HAHA!!! SUG PÅ DEN!
trött som en jävla GNU!
idag ska jag och lillebror köpa fiskar till mitt akvarium som så fint står i min hylla :D
världens bästa lillebror gav mig hans gitarr igår :'D
han fick mitt nintendo DS som tack!
jag är så snäll!!
jag ska ta kort på allt i mitt rum sen så alla får se hur fint det är!
jag saknar min älskling... jättemycket!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
sitter på engelskan med mitt sexiga morgonruffs!
jag fryser... :(
jag har min asgulliga t-shirt på mig!!
min Jumbo Flying Bat tröja!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
nu ska jag platta håret! :D
awesome!
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback