bumblebee and darlings out of controll

hallå!
provet gick nog helt okej!
----------------------------------------------------------------
tyckte jag var värd godis så.. jag gick och köpte godis ;)
ska inte vara med på idrotten idag så jag går till älskling och myser efter skolan!
köttfärssås och spaghetti till lunch! omnomnom säger jag bara!
----------------------------------------------------------------
jag har ett bra liv
det vet jag
jag har en pojkvän som älskar mig
jag har fag 4
jag har mina systrar
och jag har min familj..
min familj med två pappor och två mammor
tre hem och mat jämt
tänk de som inte ens har en mamma
och så går jag runt med två
lite orättvist är det kanske
men vafan...
varför ska jag tänka på alla andra...?
varför ska man "tänka på barnen i afrika"
när man själv har ett kaos?
varför ska jag tänka?
varför ska man tänka på dem?
varför inte göra något istället?
jag förstår inte vad ni tänker på
när ni säger att det är tanken som räknas..
.----------------------------------------------------------
jag är inte en sån som är "uuuh det är så synd om dem, ät upp på tallriken"
vad hjälper det dom, om jag inte äter upp??
FUCK you!
-------------------------------------------------------------
nej nu ska jag till min älskade och kura ihop mig i hans famn.
det finns inget bättre ställe än där..
hörs senare!
ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback