bilder och text om just nu!

haloo:D
sitter och kollar på inspelningen av stressfilmen som storasyster och hennes kumpaner håller på att spela in.
storasyster, stina, flame, stoffe och uno!
och jag sitter utanför och tjockar mig :P
fredagsmys!
jag har popcornkrydda i väskan.. den har läckt så jag har sånt i min kamera.. </3
(lånad bild)
köpte grönt melonbadsalt igår. vattnet blev grönt, det bubblade och var jättmysigt!
ååh det låter så kul när dom spelar in xD
storasyster låter skitkul!! :D
och flame den lilla söten blir utskälld av chefen! :(
nu har de liten paus :P
skitroligt!!
kanske kan försöka lägga ut den när den är klar!
:D
jag måste måla om mina naglar idag! :O
älskling ska sova hos mig inatt och imorgon natt åker jag till kroatien (Y)
måste även packa ikväll. kan ju ta lite bilder och visa vad jag ska ta med mig.
:D
ska försöka hitta en bild på min fina klänning.... näe... det fanns inte..
då kan jag ta bild ikväll och lägga upp :D
ska dra nu till filosofin.
bloggar mera sen!
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback