another teenaged toy story!

hallå där!
var som sagt på bio igår! AWESOME!! filmen var asbra och jag vill se mera av den!!!
såg Toy Story 3 och jag menar... disney filmer som görs nu är ju inte ens i närheten lika bra som de som gjordes förut.. som typ.. lejonkungen.. hur bra äe inte den?? och djungelboken... ettan = <3 tvåan SÖG BALLE!!
men jag tycker att toy story har hållit måttet. ettan var ju bästa men trean var ju... asbra!! :D
jag och älskling hade massa mysigt.. köpte även badsalt som luktar melon!! och som skummar sig!! aasmysigt!!
plus att vattnet blev grönt! det var ju en hel massa plus på det!!
börjar jobba tidigt imorgon :(
ska vara på arenan halv 11 och jobba tills mamma och pappa kommer. sen åker vi till arlanda. så min uppdatering kommer suga. men jag tar med en kamera och försöker uppdatera så mycket som det går.
BTW... är det någon som vet om man kan köpa mobilt bredband som fungerar utomlands? och som inte kostar 1000000 i minuten??
sitter och kollar på toppbloggarna xD
skitkul!! :P
nu ska jag ner till studion och möta storasyster och stina!
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback