rise and fall

tjah!
sitter i skolan och vätar på att få veta om jag börjar klockan halv 9 eller klockan 2... -.-
men läraren har inte skrivit något på school soft så jag har ju ingen aning!
älskling gick nyss.. :(
jag har en dålig dag... mycket...
jag saknar min pojkvän... jag saknar många...
jag behöver något att dricka..
men jag har inget.. och jag behöver spara pengar..
fast jag köpte en t-shirt igår till barnkalas grejen...
men den var massa fin!
----------------------------------------------------------------
det är någonting som skapar kaos i mitt huvud...
någonting som jag inte kan kontrollera..
jag tror det är jag själv som skapar det...
utan att jag själv vill det..
----------------------------------------------------------------
jag måste jobba.. jag måste arbeta på ett arbete i text...
måste koncentrera mig...
orkar inte..
----------------------------------------------------------------
jag har text.. började halv..
det betyder att jag måste frysa idag på scouterna..
vi ska vara ute...
jag har t-shirt och tights...
dumma mig..
jävla idiot...
----------------------------------------------------------------
ska få pengar av paapaa så att jag kan äta ikväll!
jag fryser...
----------------------------------------------------------------
jag är ett kaos...
jag är ett levande kaos..
mitt huvud snurrar
jag orkar inte lyssna på läraren
orkar inte lyssna på mig själv
jag har ont i magen
ont i ryggen
ont i kroppen..
men jag orkar inte lyssna på min egen kropp...
orkar bara sitta och stirra ut genom fönstret
och skriva en mening då och då..
musiken tränger igenom min bubbla
och pressar mig iväg från verkligheten
orkar inte koncentrera mig på någonting...
hela jävla världen snurrar
--------------------------------------------------------------------
sitter och lyssnar på Christian Walz - never be afraid again..
den är så vacker..
-------------------------------------------------------------------
slutar om 15 minuter..
då ska jag till pappa och hämta pengar..
behöver nog en kram också..
fast mest från min älskling...
men han är långt borta...
-------------------------------------------------------------------
slutar nu..
ciao




Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback