what time is it? once uppon a time!

har varit utan internet i stockholm så jag har inte updaterat...
helgen har varit bra... lite tjafs men fortfarande bra. tågresan hem var fittigt varm och min väska gick sönder...
jag vill ut och ta fina bilder så jag ska nog göra det efter skolan för jag slutar 2 och C slutar 4.
kanske kan käka mat ute också. men bara kanske.. vi får se. ska iallafall iväg och äta om typ en timme...
jag har brännt massa pengar i stockholm... jag har köpt två tröjor, en duschcreme, en creme till ansiktet, fika, drickor och massa mys...
snart börjar svenska lektionen... eller ja.. nu gör den det..
så jag måste sluta skriva nu...
slänger upp en bild.. en gammal bild!
oh Ciao!!
---
ska kanske ta och baka cupcakes när jag kommer till vika??

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback