it takes a fool to remain the cookies!!

satt och kollade en tjejs blogg, damn vad lika vi tänker!!
:D
---------
ska ut och övningsköra idag med papii! det blir mysigt!!
har för övrigt klippt av mig stora delar av håret, ska vänja mig och lära mig hur jag styla det ^^,
inte allt hår, har kortkort i nacken och längre fram. en riktig emofrilla i dagens samhälle!
tänkte bara kika in och kolla av läget lite!
----
http://leahbeautiful.blogspot.com
där är tjejen jag snackade om, riktigt bra blogg!!
creds till henne som försöker göra världen bättre genom att vara annorlunda!!
----
har varit och gymmat, skönt och azum.... nu är jag dock väldigt hungrig... får äta snabbt när jag vänder i dörren hemma!!
pappii slutar om ett par minuter och då ska vi bara köra hem mamii och sen ut och göra vägarna osäkra!!
idag fyller Jhna 18! happii burfday!! <3
är glad och positiv :D
----
skolan är okej, livet är bra och det blir snart sommar.
våren är inte bra dock... alla säger ååh vad mysigt med våren och jag kontrar med ett väsande då jag inte kan andas pga all fukking jävla pollen som börjar komma nu!
GAAAH!!
blir lite ledsen i ögat när jag inte kan andas men det går ändå :P
----
nu ska jag ta och plocka ihop snart och sen rejsa iväg hemmåt!
kom nu ihåg att kolla bloggen!!!
http://leahbeautiful.blogspot.com
hon är AZUM!!!
lägger upp en bild på håret när jag orkar ta en bild!
hörs!!!
Ciao!!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback