i'm only asking you please! to see!

hello! (åh.... vad tråkigt jag börjar alla inlägg... )
sitter och lyssnar på en låt från filmen jag var och såg i... öööh... fredags?
filmen heter Jag saknar dig... den var okej... skådespelarna var dåliga... men annars var den bra.. men musiken... holy shit!!!!
nu får ni hela men ja... videon är fin!
har låten på repeat...
men så får det vara!
imorgon börjar skolan... sen på tisdag börjar min APU. ska vara med Jonas Stentäpp i tre veckor och sen sticker jag till Cypern i en vecka.. sen till Frankrike och sen ska jag tatuera mig! sen fyller jag 18! ohyeah!!!
börjar bli lite sliten... så jag ska snart sova.. lite jobbigt.... tycker inte om att sova ensam...
menmen... jag sover nu! byee!!!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback