Forward and nightmares

goodmorning!
klockan är inte mycket alls just nu... typ 07.35... det är alltså väldigt tidigt!!
men eftersom lilla fröken svensson inte har haft möjlighet att somna om pga kissnödighet (usch!! kissnödig och nyvaken </3) så nu är jag här!!
skrev ett inlägg igår kväll men eftersom min dator blev ledsen och dog så försvan inlägget!
sååååå nu gör jag ett nytt försök med det hela :D
mamma har beställt tatueringstid till oss! YAY!!! 6 oktober! yay!!
blir lite stjärnor och sånt mys på handleden för mig och mamma ska ha typ en dalahäst :D

var och kollade på en bäbisvovve igår, åherregud vad söt!
Tess heter den, 10 veckor och pytteliten! vill också ha en hund :(
är lite seg... vet inte riktigt vad jag ska skriva... :(
nästa vecka går jag på min APU med Jonas Stentäpp... i tre veckor, sen ska jag till Cypern... sen.. den 28 september sticker jag till Frankrike... häktiska veckor!
nej... nu ska jag äta... hörs kanske senare!
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback