darnit!

ohyeah!
sitter i skolan och äter bröd... xD
har nyss plattat håret och sånt..
MOAHAHAH jag är störst i skolan!! YEEEAH!!!
eller... jag är kort... väldigt kort... jag liten... och inte 18 än... men jag är störst!!
tvåorna dödar mig... jag vill inte ha dem här... euww...
ettorna är små... men större än mig... men små!
jag saknar älskling... men jag ska hem till honom sen efter skolan...
imorgon börjar APUn... det blir awesome!
på fredag blir det kräftskiva med älskling :D
börjar om en timme.... great...
jag undrar vad jag ska göra när jag kommer hem...
kanske.. sova?
ska snart möta upp Stina.. det blir awesome!
jaaaa.. men jag kanske skriver mera senare!
BYEE!!!!

Kommentarer.
» Bella

Hej storasyster! <3



ja, jag tycker vi satsar på McDonalds på torsdag! Men det kan hända att jag slutar ganska tidigt, måste kolla upp det! Men jag hör av mig till dig när torsdag börjar närma sig! <3

2011-08-27 // 14:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback