Asleep or dead

Jag har insett en sak.... allting kan gå sönder lätt..
ANYWHORE!!!

en sak till som jag insett är att jag, utan vidare om chans gavs, skulle bli lesbisk för Avril Lavgine och Kiera Knighley. no doubt about it!!
Holy damn!! mest Avril tror jag, hon är mer i min ålder. men de är azum!!!!
ville bara säga det :D


sitter på jobbet och ska snart ha telefonintervju med Tove styrke, så jag sitter och trycker i mig lunch och lyssnar på Avril Lavigne och bråkar med iPoden... :(
Dricker iskaffe och cola också, det är bra!
väntar på att bästis ska ringa också, men jag vet inte när han ska ringa... bara att han ska göra det idag
ska träffa lillasyster massor nu i veckan också, idag på bussen, på torsdag och fredag :D
mys!!
jag saknar Mukke och Chris... massor... :( men Mukke kommer iaf till min födelsedag... men jag vet inte hur Chris gör... hon kanske inte kan vi får se!
men nu ringer det snart så jag måste dra nu!
Ciao

Kommentarer.
» Bella

Storasyster och lillasyster time är viktigt! <3

2011-08-29 // 21:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback