it's always the same

vill bara tala om för alla att jag har världens bästa lillasyster.
Finast, bäst och allt!
ska nog kanske ta med kameran (om jag kommer ihåg... glömmer den ofta -.-) imorgon till donken!
Oh yess du läste rätt!! scouterna har börjat! så nu jävlar är det dags för Mcdonken for the sisters!
tummen upp!!!

idag var jag med lillasyster ett tag innan praktiken. kollade när hon åt macka från subway hos hennes farmor. älskar hennes lägenhet!! oh my!!!
där vill jag lätt bo om jag ska bo i falun! fast det ska jag ju inte men ändå.. :O

var med bästis igår. det var väldigt mysigt. vi åkte anglia, åt tårta, åkte rutschbana (jag fastnade) byggde barkbåt, jag badade fötterna, jimmy vart rädd för alla hundar, vi handlade (jag), träffade bäbismy, brottades i min säng med älskling. livet är underbart med två (tre) underbara pojkar och två underbara flickor som är där! fast det är inte tre pojkar och två flickor... eller jo men alla är inte här... Mukke och Chris är inte här...
men lillasyster, bästis och älskling är här! :D
eller inte här men inom någolunda räckhåll allafall.
jag ska gifta mig med allihopa! så det så!!


jag har lunchat med pappsen idag, det var mysigt! fast jag fick en tacorulle som var ENORM!!!
holy shit!!!
brb... ska bara fixa en bild!

Tillbaka... det var inte så bara... hatar teknik...
jag måste gå och formatera om och bråka med program.. och jag har inte Photoshop på datorn på mitt kontor så jag får springa ut på redaktionen Heeeela tiden :(
hha det har tagit mig hela dagen att skriva detta inlägg!! :O
men nu ska jag gå hem!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback