it's xmas time

God morgon! Ligger i sängen och bloggar från min alldeles egna HTC ^^ Idag ska jag ta kort på allt jag har fått och sen lägger jag upp det. Min julafton var amazing på många sätt. Vi började med att öppna en julklapp (vi brukar öppna alla under granen och sen får vi andra hos mormor & morfar eftersom vi typ alltid är där) jag fick då ny mobil, Adam fick en ny gitarr och mamma fick en mascara, pappa fick en hörbok sv mig. Sen åkte vi till säter på julfrukost och fick lite mera julklappar men jag ska ta kort på dem och sen lägga upp här. Sen åkte vi hem och firade jul hemma ensamstående för första gången sen typ 10 år. Nu ska jag upp och in i duschen så fort alla har vaknat :-) Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback