mitt år i bilder del 1

Tänkte härma lillasyster och göra en "2011 i bilder" grej!
JANUARI
hängde mycket i backen med lillebror

As I was saying... loads of backbilder!
FEBRUARI
jag lägger inte upp så mycket bilder för varje månad mkayy??
det var dags för RenCon på arenan och jag var där, HITT tittade också förbi och posade!
MARS
Jag träffade mina tre kärlekar i livet igen, mina pojkar <3
och min farbror fyllde gubbe (50) och vi var på kalas!
APRIL
I April gick jag barfota och myste i solen!
mamma fyllde 40 och jag bakade Cupcakes
MAJ
jag firade första Maj med älskling vid gruvan
och jag var på cirkus
GOSH!! lägger upp mera bilder senare för detta tar TID!!
OMG!! mmkay men nu ska jag duscha.
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback