Mitt år i bilder del 2

tänkte fortsätta lite med bildgrejen!
är inne i JUNI nu
jag jobbade på Falukalaset och såg Ebba Gold
var även biff med Sebbe och Flisan
JULI
pappa lekte i vattnet!
var även på P&L men eftersom jag inte fick ta med kameran in på området har jag inga bilder på det...
sen busade jag med bajskaninen
AUGUSTI
jag var på Lager 157 och köpte ny tröja
och hade tacomys vid Svängen
SEPTEMBER
kysste min älskade på en strand i Ayia Napa i Cypern
och åkte till Frankrike och Tyskland med klassen
NOVEMBER-DECEMBER
mina bilder består mest av skolarbete och de är inte så intressanta.
så detta är mitt 2011 i bilder!
Ohyeah!!
(Bilder från TSTM komer så fort jag fått dem av lillasyster)

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback