nails and bookendings

sitter hos lillasyster <3 och lyssnar på henne när hon klagar på världens problem... ^^
sov här oc hhar vaknat i en varm säng med henne brevid.. blängande på mig och säger att jag tar för mycket plats i sängen...
lyssnar på musik och är arg på mitt lillfinger som bestämt sig för att gå sönder...
ska till kyrkan om ett par timmar och lyssna på när delar av familjen ska sjunga.. tar med mig kameran så det blir nog bilder att titta på. sitter inte på min dator så jag kan inte lägga upp bilder men jag fixar det senare.
måste vänta tills mitt hår har torkat sen ska jag platta håret och klä på mig! :D sitter fortfarande i pyjamas.. har inte ätit frukost eller någonting.. bara chips, fruktcoktail och annanas!
men jag skriver kanske ikväll!
om jag inte åker till sjukhuset och röntgar fingret!
hörs!
Ciao!!!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback