a motion in my own way...

sitter i skolan och ska snart ha engelska. har haft hål i typ... tre timmar.. så nu ska det faktiskt nästan bli skönt med något att göra... inte för att jag kommer göra något.. men ändå...
har ont i huvudet idag också... tror det beror på sömnbrist..
----
idag kommer älskling till mig så jag sover antagligen lite bättre då.
denna dag sög... jag mår verkligen inte bra idag...
fick äta själv... jag hatar att äta själv...
hade text och gjorde ingenting... vilket resulterar i ännu mera att göra...
sov dåligt och försov mig..
saknar älskling massor...
och dessutom måste jag åka buss själv...
jag har börjat hata bussar...
dom är obehagliga...
jag när man är ensam känns det som att folk alltid skrattar åt mig..
jag är paranoid... men så är det.. jag kan inte ändra på det...
---
drar hem nu!
hörs!
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback