RAWRRR

sitter och varvar Simple Plan med lite Winnerbäck och bara väntar på att klockan ska gå så att jag får gå och sova...
på fredag är det The Haunted på arenan. vet inte hurvida de är bra eller inte men jag har ganska säkra källor på att de faktiskt är det.
försöker komma på en anledning att vara vaken... men jag hittar liksom ingen riktigt bra... utom att jag inte kan sova än.. då vaknar jag typ.. 4 inatt...
-------
vet inte riktigt varför jag skriver... det liksom bara blir så.. jag antar att det kallas tidsfördriv...
jag längtar till sommaren.. jag vill gå på Peace&Love...
fick biljett i födelsedagspresent av mina snälla föräldrar.
har varit där de senaste två åren.. det har varit så awesome att det inte går att beskriva.
på P&L mår jag bra. på festival är jag glad, sprallig och sådär vacker som jag alltid vill vara!
ser ni hur lycklig jag ser ut att vara?
och där har jag vätskebrist...
jag tycker om denna bild.. överredigerad och med en bajskamera...
bild tagen för en minut sedan..
utan dessa skönheter skulle jag bli galen, trasig och förstörd...
dock är de inga skönheter... köper snart finare och kanske bättre...
dock är de kärlek rakt igenom..
-------
att flickan är galen, det kan man aldrig ändra på!

--------
nu kommer mamma hem! ska dricka lite te och sen sova!
hörs när jag kommer på bättre tankar!
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback