someone just farted!

tjoho!
sitter i skolan och har NEGERONT i huvudet... men..
det gör inget...
btw.. vi ska till Frankrike!!!
min underbara skola, och klass, ska dit. eller det är min klass som ska dit.
vi ska till Strasbourg, till Europaparlamentet, som enda klass/grupp från Sverige!
hur coolt som helst!
awesome!
skolan betalar logi och lunch och parlamentet betalar resan. så jag behöver bara betala middag och frukost. plus om jag ska köpa något. aschill!
jag har alrdig varit i Frankrike, men jag har velat åka till Paris ett tag! men nu ska jag ju inte dit, men Frankrike som Frankrike. jag menar.. vem tackar nej till ett sådant super erbjudande?
inte jag iallafall!!!
-----
sitter och jobbar med ett helvetesprogram... InDesign... där man formaterar in texter så det ser ut som i en tidning... eller något liknande.. det suger... väldigt hårt!
formaterar min argumenterade text om eutanasi, det vill säga aktiv dödshjälp. ganska intressant ämne faktiskt...
men jag ska ta och plocka ihop mina saker snart så att jag kan åka hem så fort som det bara går...
-----
dricker festis och hoppas på bättre tider!
ska dra nu! hörs imorgon! Ciao!!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback