talking about freezing fire...

jag förstår inte varför inte denna tomhet kan gå över...
jag fattar inte varför den är där, eller vad den betyder...
sitter iallafall och lyssnar på Kent och ska försöka komma på vad jag ska göra..
har fått en uppgift men det känns så värdelöst att ens försöka koncentrera mig på den...
så jag sätter Kent och Winnerbäck på hög volym och ska även försöka ha en extramatte lektion och få hjälp med engelskauppgiften...
sen ska jag prata med markus om vad vi ska göra på idrotten... har jag tur kanske jag kan åka hem och hämta kläder... eller så är jag med ändå och åker hem och byter kläder efter det...
min flöjt blev klar igår så pappa ska hämta den idag. det är bra... men jag ha mitt kameraband, en kallelse till sjukhuset och mina körkortspapper. jag vill även att vi ska beställa mina hörlurar...
mina vanliga Koss är trasiga så jag behöver nya..
--------------
vill inte
orkar inte
pallar inte
jag vill hem och sova
-------------
när jag säger hem menar jag såklart inte hem till Vika, även om det är  dit jag ska ikväll, jag menar hem till C, men det är hemma... så jag säger hemma... that's it....
------
ska iväg till pappa och visa en nyckel som jag har hittat... och sen måste jag prata med honom också...
sen ska jag på möte... på arenan.
men nu ska jag ta och flytta mig från detta klassrum och iväg..
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback