I'm right here where you want me to, fighting with myself

yes.. i'm alive... 
gårdagen var både bra och ett rent helvete... 
vaknade, gick till skolan och upptäckte att nycklarna var hemma, bröt upp skåpet och fick ut mina kläder (hade friluftsdag) sen satt jag i åsbobacken i 2 timmar... 
sen var det hem till älskling, sen till arenan...
satt väl.. 3-4 timmar utan att kunna känna någonting... 'satt och stirrade...
sen började jag må bättre och i slutet av kvällen, närmare morgonen än kvällen, satt jag och piraten och diskuterade... 
älskling var sjuk så han var inte med.. det var nog därför jag var... tom?
vet inte hur jag ska kunna förklara bättre.. :S
---
sitter och lyssnar på Avril Lavigne och är putt.. eller snarare... ledsen... 
jag saknar älskling, drömde dummar drömmar inatt och vart ledsen.. sen ringde mamma och då var det bara att gå upp och åka hem... jag jag har liksom inte blivit glad än.... 
och Christoffer bryr sig ändå inte så...
varför skulle jag vara glad när ingen bryr sig om vilket humör jag är på?
när jag är lika likgiltig som en död hund...
gjorde kladdkaka till lillebror och hans kompisar... 
-------
nu ska jag gå och dejta dushen... ¨
ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback