19.21

eftersom det inte är någon som läser kan jag ju lika gärna skriva allt jag känner, det är ingen som kommer ta illa upp eller bli ledsen. ingen bryr sig ju om att läsa om mitt liv ändå...

när jag var liten var hemma min trygghet
när jag blev lite äldre ville jag ut och utforska men hemma var ändå trygghet
när jag var 14 vart hemma fel och inget var rätt
trasselpojkvän ingav ingen trygghet heller
sen fick jag min älskling
nästan två och ett halvt år och hans hem var min trygghet
nu har allt ställts upp och ner och min trygghet är borta igen
min säkerhet är borta och jag svävar ner mot kaoset igen
vad blir min nästa trygghet?
kommer jag någonsin få någon...

kul... pepp och glad jag är, ingen läser ändå detta...
det är inge kul att vara kreativ om ingen ser det, men vissa saker kommer fram när ingen ser
ingen hör
If Walls Could Talk


Kommentarer.
» Stina

Jag läser Towe, och jag saknar dig! Men snart ses vi igen <3

2011-08-03 // 17:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback