let them eat cake....

snart drar jag till Frankrike...
är helt okej taggad, har varit bättre, kan bli bättre...
sitter och lyssnar på Queen – Killer Queen på hög volym och försöker förtränga verkligeheten..
älskling sov hos mig inatt. det var mysigt <3
men nu är han inte här.. så nu är det inte bra..
när inte ens musiken kan förtränga verkligheten runt omkring en... då är den för påträngande...
idag ska jag jobba.. ikväll.. men just nu har jag ingen ork, lust eller någonting...
var på sjukhuset igår.. det sög...
"hej, det är något fel på din fot... vi sätter dig på en väntelista till magnetröngen. det kan ta ca en månad..."
no way att det är fel på min fot... FU!!
inte för att jag tror att någon bryr sig om ifall min fot funkar eller inte.. men nu vet ni att den inte gör det.
eller vad funkar hos mig just nu egentligen?
ska snart gå och äta.
vi hörs!
Ciao!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback