it's a crazy crazy crazy thing to do.. while you're drunk!

sitter i skolan och mår som en ledsen ponny...
ska skippa mentorstiden och sticka hem till C vid 11, och sen ska jag iväg och spela. men jag tror att jag skippar orkestern idag också... men att jag spelar med Krister.
usch... mår piss... vill bara lägga mig och sova rätt hårt, men jag måste köpa present till Wendela. ska på fest till henne på... lördagkväll? tror jag.. så jag ska fixa något till henne, och sen ska jag hem till c <3
sitter och gluttar på http://weheartit.com
massa fina bilder!
FUUU!! jag har tydligen engelska idag så jag kan inte gå hem tidigt... >:@
men då kan jag springa ner på stan ändå en snabbis och försöka hitta något till Wendela..
ska skriva ett reportage nu... så får vi se om jag hittar något till wendela...
skriver sen!
Ciao!!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback