mongolillebror och fina fiskar!

sitter på arenan och väntar på att Apollo drive ska spela.
blev utelåst i x antal timmar idag... är lite tjurig för det. skitkallt och regnigt...
känner inte för någonting idag... vill åka hem till vika och lägga mig och sova...
men jag ska på öppet hus imorgon på skolan så jag lär vara kvar i stan. imorgon ska jag även på Wendelas 16 års fest, tar med kameran och ska försöka ta awesome bilder :)
har ingen kamera med mig idag så det blir inga bilder ikväll men imorgon ska jag även ta med kameran på öppet hus... kanske, så då kommer det bilder, möjligtvis.
sebbebebbe sitter brevid mig och låter, han är sneeell :D
lillebror bröt nyckelbenet igår och det är synd om honom, han är sne när han går så han ser mongo ut.
är helt seg i huvudet!
ska skynda mig hem ikväll när jag slutat så jag kan få sova lite.... ska vara i skolan imorgon vid 11... eller tidigare till och med! typ halv 11...  bajs...
sebbe vill att jag ska sjunga och vara med på godisregn... hmm.. kanske är en idé... jag gillar godis :D
nu ska jag visa anton hur många läsare jag har... loads
Ciao!!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback