starberries and rasberries...

jaoow... nu är jag tillbaka igen :P
ska skriva något manus till svenska muntliga nationella tjosan...
vet inte riktigt vad jag ska skriva om men det visar sig...
jag vill ha jordgubbar :O
mmmm jordgubbar! :D
tror jag ska införskaffa några sen till mig och älskling <3

alla tjejer tycker nog det om sig själv och sin älskling...
men jag har tamigfan världens bästa pojkvän ♥

ska kanske iväg ut med hunden ikväll när jag kommit hem, eller så får jag ta det imorgon...
det är fint väder ute :D
jag saknar moa... mycket... :(
får se om jag kan träffa henne snart... hoppas det...

nej nu ska nog jag göra lite nytta... måste skriva manus..
skriver mera senare
YOU ARE BEATYFUL, NO MATTER WHAT ♥

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback