the sound is driving me crazy!!!!!

jag är så väldigt aktiv idag känner jag!
har suttit och pluggat ett tag nu här på donken.. men jag kan inte riktigt koncentrera mig
det är liite för mycket ljud på ett liite för litet ställe.
var förbi pappas jobb en snabbis idag och hämtade lite saker och fick reda på att lillebror har brutit nyckelbenet :/
stackar'n...
tycker dock inte så väldigt synd om honom, bara lite :P
sitter som sagt på donken med finaste lillasyster <3
kvalitetstid yessss!
har nyss smällt i mig två cheeseburgare, en mellanstrips, en stor cola och en glass... känner mig redigt mätt
pufffffh!!
läser lite bloggar och väntar på att min andra halva ska komma hit och följa med mig hem! :D
nu börjar batteriet ta slut :(
skriver kanske ett till inlägg hemma om jag inte pluggar röven av mig :P
hörs annars imorgon!
Ciao!! :D

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback