Totoro, Totoro <3<3<3

jag har VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN!!!!
No dubt about that!!
han har köpt en AS STOR Totoronalle till mig :'D
en sån! den är 55 cm hög! :O
Åh Herregud!!!!!
lägtar tills den kommer!!!!
inom två veckor kommer den!!
*längtarlängtarlängtar*
jag ska krama den massa mycket!!!
den ska vara med mig jämt!!! :D
Totoro, Totoro!
:D
ÅHÅH!!! ni måste se My Neighbour Totoro!!
supersöt film!!!!
alla filmer som Hayao Miyazaki har gjort som jag har sett är AZUM!!!!!
My Neighbour Totoro
Princess Mononoke
Spirited Away
Howl's Moving Castle
Ponyo On The Cliff
<3

ååh... tittar på ett tråkigt program om skåne.... skånska är jobbigt att lyssna på...
ska åka och spela sen, vid typ fyra...
så jag ska hem till älskling när han har slutat.
ville bara säga att C är bäst!
Ciao

Kommentarer.
» Stina

Nice :D

2011-05-26 // 16:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback