i would die for you, i would be hurt, just for you to stay by my side

hello sunshine!
idag är jag, som vanligt, i skolan och steker xD
höhö nej jag steker inte.. det regnar :(
satt precis på New Moon, har lite tråkigt så varför inte liksom..
sitter och väntar på att lillebror ska komma och hälsa på ^^
det blir nog mysigt! vi ska äta sushi med lillasyster och Wendela :D
och sen ska jag och oss till scouterna och ha det bra, vi ska ha spelkväll! det är azum :D
hmm... vad ska jag skriva om??
jag och älskling såg en film igår, men jag somnade... fast det jag såg var bra :D
det var Princess Mononoke vi såg :D
twilightfilmerna är faktiskt bra, det är fina citat i den och sånt. tycker att många filmer har fina citat.
you are the inly reason to stay alive,
if that's what I am
orkar inte skriva några flera nu, men de flesta har väl sett någon av filmerna.
längtar tills nya Harry Potter kommer ut, jag är en obotlig nörd när det kommer till Harry Potter.
pappa har vunnit biljetter till en cirkus som kommer till Falun,  så vi ska dit och kolla på onsdag. jag är skiträdd för clowner men eftersom det finns sockervadd så är det lätt värt det :D
Mukkes mamma har ett stort skåp med clowner, ett skåp med dockclowner som stirrar med sina döda ögon. GAH de är creepy!

ska fortsätta kolla på filmen nu, vi hörs kanske senare. idag eller imorgon. just det, imorgon ska jag på föreläsning med Günter Wallraff, en världskänd journalist i Borlänge. det blir nog awesome! :D
kastar upp en bild på mig och älskling och sen fortsätter filmen!
Ciao!
jag andas för dig min älskade fina prins <3<3<3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback