i'm using my forrest against you!

morning!
sitter i skolan och försöker med all min kraft hålla mig vaken..
det går sådär... jag har inte somnat än men det är ganska nära...
jobbade på idol igår... var igång i 12 timmar.. sen gick jag och älskling hem och la oss i soffan ett tag, sen somnade vi på en gång när vi lagt oss i sängen...
gaaaah! jag är så trött...
har snart svenska...
öjj.. btw fick jag ett preliminärt mvg på en vg uppgift.. mitt nationella ^^
aaazum!
ska hem idag.. har inte varit hemma på länge.. blir nog bra. mamma ska göra köttbullar och marakooner! mums :D
tror jag börjar nu... så jag slänger upp en bild på fredagen och sen hörs vi senare
-------
söööt älskling <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback