i are candyman

oooh!
jag är dåålig på att uppdatera!!!
men jag har varit i Stockholm över helgen och så har jag haft maaaaassa skolarbete också... men nu har jag haft sista mattelektionen EVAR!!!
väntar fortfarande på min Totoro.. men den är skickad med flyget igår och det tar ju inte så lång tid från england... så den är nog i Sverige nu :D:D:D
ska iväg och planera scoutavslutning idag... men först ska jag äta med lillasyster
ska egentligen plugga... istället fastnade jag här med lite ångest och "orkar inte göra något alls" humör....
men jag måste försöka tvinga mig till att göra en läslogg... den ska vara inne idag... men jag har haft både matteprov och svenska nationella idag... ska försöka skriva ihop något bra..
skriver kanske mera senare!
Hörs!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback