I saw you die... in front of my eyes...

så!
nu sitter jag i skolan och väntar på att folk ska komma och prata med mig
lyssnar på Apollo Drive <3

orkar inte riktigt fixa till den, men lyssna på den! ohmigosh! den är awesome :'D
ångrar mig bittert att jag inte tog med mig kameran igår...
Fuck You!
eller... mig...
eller... du...
jag vet inte...
har även glömt kameran idag... -.-
blir så TRÖTT på mig själv!!!!!
dricker smaklös pepsi...
bajs...

det är fint väder idag, ska ta och lägga mig ute sen när jag kommer hem.
ska lägga mig och läsa ;D
är nog ganska glad idag.. lite ostabil men ändock någorlunda glad!
men jag vill upp till vällan... där pappa är nu, men jag stannar här
vafan! det är inga folk här!
kom till NTI!! :D
Ciao!!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback