i don't know you anymore!

morning!
har relativt nyss vaknat, är rejäly sliten från igår...
min hals är lite irriterad och mina ögon svider :(
men jag hade kul iallafall :D
har inte orkat lägga över bilderna från kameran men det kommer det också.
ska iväg om två timmar och åka go-kart med papsen, farafar, choken och janne. lillebror följer med som stöd då han inte kan åka pga hans nyckelben
känns lite tomt att vakna utan sin älskling brevid sig, men jag får träffa honom imorgon <3
jag ska lägga ut fina bilder på världens bästa män! männen i mitt liv!!!
världens bästa!!!!
<3
och de släpper nytt studioalbum snart!!! :D:D:D:D OH MY GOSH!!!!
sen kommer de till SVERIGE!!! såg dem för... tre år sedan tror jag... två och ett halvt...
hjälp vad bra de var!!

ska gå och klä på mig nu och sen ska jag fixa mig, sen åker jag till hedemora :D
vi hörs kanske när jag kommer hem!
Ciao!! <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback