breakfast at tiffany's

Godmorgon!
Vaknade tidigt imorse men har för en gångs skull inte ont överallt. Sov i lillebrors säng istället för min säng och det är ju enorm skilnad!
min säng är äcklig, hård, dum och äcklig! hans säng är mjuk, skön, snäll och mjuk!
somnade aptidigt igår och vaknade aptidigt idag :/ men det gör inget, jag kan ta en tupplur idag innan jag börjar göra mig iordning för ikväll. Vi ska åka och handla och sen ska vi kanske åka och köpa en ny madrass till mig så jag slipper få ont och sen ska vi hämta min älskling så han kan hjälpa mig att fixa allt :D
Kollar på något tråkigt onödigt program på tv, eftersom mamma har tagit bort typ alla kanaler med något som var värt att titta på så är det en ganska begränsad tablå och saker att titta på :/
idag är det massa saker att göra :O
jag ska handla, städa på rummet, fixa mig, laga mat, fixa allt som ska fixas, vara glad och snäll, vara vaken shitloads med länge och sen ska jag fixa sovplatser till alla...
men det blir säkert skitbra!
nu ska jag hjälpa mamma med frukosten tror jag
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback