I would like to fly!

goddag!
sitter i Sollentunas NTI skola och tuggar godis :)
MUMS!!!
vi har suttit i en konstig sal hela dagen och har typ inte haft täckning på mobilen men nu har jag både täckning och internet :D
det är en mysig skolan här, men hela staden (Sollentuna) är typ värsta bajsstaden! den är inge fin och helt i cement! men Sollentuna galleria är fin! har handlat på Lagerhaus! :D
Ett dushdraperi ^^, en tesil och en disktrasa:D
assöta saker! :D
och så köpte jag ett par hörlurar för jag har glömt mina hemma och de är trasiga de som jag har hemma så det blev ett par nya! ett par fina och gröna!
höhö jag gör smileys efter varje mening men jag tar bort dem!
vi har typ ätit hela dagen, oh my god! när vi kom hit fick vi fika, sen åt vi lunch, sen fikade vi, sen ska vi äta nu och sen ska vi fika igen! PHU!!!
Jag vill ha Skyrim!! :(:(:(:(:(
okay!! nu sticker jag!!
jag vill bada!!!!!!!!!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback