see i've forgotten if they green or they blue

jag vill ha italiensk glass! Tysk Italiensk glass!!!!
eller typ Frozen Yoghurt! det är typ samma sak -.-
det var bara det jag ville säga!
nu ska jag och min andra halva kolla på Grey's Anatomy och mysa med julmust och puss!
saknar valpen lite.. men hon bor på gatan så det är bra!
jag vill också ha en valp!!! en hund!
jag har Alltid, och då menar jag ALLTID velat ha en hund!
nu har jag hittat min man, och han är allergiskt... så jag har haft små meltdowns..
men vi ska se om det finns alternativ som han klarar av! för båda vill ha hund!
men nu ska vi kolla! får se hur det blir med valp, först måste vi komma på vart vi ska ta vägen, det är fortfarande in progress!
okay... hörs!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback