happy birthday!

Gokväll!
sitter i soffan och har nyss käkat pizza med mor och far, och har nyss tryckt in två stora kakor i munnen, mums!
imorgon är det kalas med de bästa i världen!!
Lillasyster, bästis, Mukke, Chris, Ponne, Älskling, Patricia, Carro och Wendela kommer och gör mig glad :D
De gör mig alltid glad! :D
Fick ett mms av mukke och chris, ett HOLYSHIT stort paket med texten "din prestent"!
nyfikenhetsfakor HÖG!!
tänkte gå och duscha snart!
men jag vet inte om jag orkar xD
Fick massa bra presenter igår :D
Ett spel
Mitt körkort betalt (typ allt som behövs för att jag ska ta det)
En plattång
En bok
Ett smyckesträd
Tekoppar
Te
Glögg
Glöggmuggar
Godis
Iskuber
Pengar
Det var nog det!
tror jag ska lägg mig i badet och plugga körkort :P
okay kanske bloggar mera senare!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback