kraschad hårddisk!

sitter i skolan och är lite ledsen för att jag ska till stockholm imorgon och då får jag inte träffa älskling <3
men jag ska ju vara med honom när jag kommer hem för då ska vi jobba och sen ska vi till min moster på kalas för hon fyller år!
slutar typ snart och då ska jag hem till älsklings tomma hus och sen ska jag iväg och spela flöjt och sen ska jag hem till mig och packa. sen ska jag vara hemma och dricka glögg och te ikväll och sen imorgonbitti ska jag till stockholm med Emma och Flame och andra från tvåan.
Ska på utbildning och sånt mysigt! :D
ska nog hem och duscha nu tror jag... eller efter mentorstiden iaf...
jag kan ju inte gå från lektionen
igår kraschade min hårddisk... -.-
men jag lyckades rädda det viktiga så nu väntar jag bara på en fullständig krasch!
nu sticker jag hem!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback