you can't catch my breath!

sitter på tåget påväg ner till sthlm nu
gårdagens humör har lättat en aning, en ganska stor aning och jag mår nu helt okej !
vi har precis lämnat hedemora tror jag... eller säter... är inte riktigt säker men vi har inte kommit så väldigt långt.... men det är tråkigt att åka tåg!
men det är fint på morgonen, men då ska det nästan vara lite tidigare än vad det är nu. men usch för att åka tåg tidigt! buss över franska gränsen över till tyskland är dock AMAZING!! :D
jag sov... xD
har snott internet äv Tomas som hade ett som han kunde dela från sin mobil, TACK!
vet inte hur bra internet funkar nu men det ska nog såkert gå bra tillslut!
jag har inga hörlurar med mig och därför har jag inget som jag kan ta till som hjälp om jag börjar må dåligt!
men jag ska gå och köpa ett par eftersom vi hamnar mitt i Sollentuna och det ligger ju rätt bra till om man ska ha hörlurar :P
jag har inte heller smink med mig! jag orkade itne krångla med simnkremover men det kanske slutar med att jag går och köper det också när jag ändå är på gång :)
jag lägger upp lite bilder och sen skriver jag lite mera
internet krångel... :(
nej men nu ska jag nog sätta mig och läsa lite eller typ sova...  om jag får internet uppkopplingen att funka!
kanske skriver mera ikväll!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback