syskonkärlek är inte biologisk <3

Hallojsan! xD
Sitter hos lillasyster och väntar på att vi ska få äta.
Har nyss kollat på Lejonkungen och nu väntar vi på att Lejonkungen 2 ska bli klar!
Ska vara med lillasyster hela kvällen nu, kanske åker vi hem till mig och hjälper mamma att göra någon slags marmelad eller så...
imorgon ska jag vara barnvakt till tre ungar (en på typ 3 år, en på typ 10 och en på 13 år) ska sova där och få upp dem i tid till skolan. plus att de har en hundvalp som ska ut och kissa för att inte kissa inne :O
Jag kommer ha fullt upp, vet inte om jag kommer hinna skriva så väldigt mycket men om jag inte hinner så ska jag iaf försöka skriva i skolan imorgon och sen på onsdag avger jag en rapport hur det gick!
på onsdag ska jag även spela och på torsdag ska jag, lillasyster och älskling käka på donken innan scouterna :D
Slänger upp lite gamla bilder på mig och lillasyster!!








AAH!! the good old times! Bilderna är cirka 4 år gamla xD
Tidig emoperiod då jag inte visste hur man skulle se ut (som om jag vet det nu?)
Lillasyster är söt som alltid! <3
Hon har gjort baconsås till middag så jag ska gå och sleva i mig lite utfodring :D
skriver som sagt kanske imorgon om jag orkar eller hinner eller kommer ihåg!
aah men nu hoppas jag att älskling läser! *hint till att kommentera*
ska käka!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback