historyclass makes me happy

har samhällskunskap och är kreativ as hell!
slutar tidigt idag så jag ska vänta lite på mamma och sen ska jag köpa en ny jacka, kanske en ny mössa och tjockare vantar än de jag har.
kanske en halsduk?
sen ska jag till älskling och sen ska vi jobba ikväll!
Movits ikväll, och tacos :P
ska väl kanske ta lite kort och så... men jag ska och kolla runt lite efter en vinterjacka idag med mamma och lillebror. både han och jag behöver nya jackor :D
(dööörp du har redan skrivit att du ska köpa en ny jacka)
känner mig aptrött...
behöver nya töjningar :(
har 6 mm i örat nu.. ska upp i 12..
har en 8 mm och en 10 mm hemma hos älskling
nu har jag historia...
måste koncentrera mig!
bajshund <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback