tomtebloss und ein frauenhaus

sitter hemma med älskling och kollar på lägenheter, planerar våran framtid och studier <3
har ju sagt länge nu att vi ska flytta till england om två år... men nu har vi insett att det inte kommer gå precis som vi tänkt oss... C vill plugga civilingengör i Linköping, så det blir nog till att flytta dit och sen drar vi mot London, själv ska jag plugga i Jönköping om allt går som planerat. ska hitta en lägenhet i Linköping och bli sambos påriktigt *mys*

just nu ligger jag i sängen med älskling och ska planera lite bilder inför mitt projektarbete i skolan. Han ska hjälpa mig med idéer och sånt roligt grejs!

xD detta inlägg har tagit typ haöva dagen att skriva :P
men jag fläskar upp lite bilder som vi tagit idag av fina tomtebloss :D
nu får det räcka..
alright!
skriver möjligtvis ett inlägg imorgon, älskling har lovat att han ska börja läsa detta så vi får se hur det går med den saken :P
okey baii!!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback