this is a call to all

Äntligen sitter jag vid en dator och uppdaterar :O
kändes skönt att uppdatera via iPod men ändock skönare att sitta vid en dator!
sitter och lyssnar på TSTM (nähä) och försöker komma på idéer till ett arbete på MDK och sen försöker jag tänka glada tankar.
glada tankar jag försöker tänka:
1: jag ska träffa älskling idag
2: träffade lillasyster igår och vi hade det jättemysigt
3: jag ska på koncert om ca en och en halv månad
4: jag ska se ett väldigt bra band och jag ska få åka till Tyskland med lillasyster och pappa
5: jag fyller snart 18 (vilket inte får mig på bättre humör)
6: jag lyssnar på hög musik som tränger undan verkligeheten åtminstonde lite
7: jag gick upp i tid idag
8: jag ska träffa folk som jag tycker väldigt mycket om idag, imorgon och på torsdag
9: Mukke och Chris kommer till mitt kalas
Trots allt detta är jag instabil och inte alls lika glad som jag önskar att jag var.
Sitter och gömmer mig i min stora halsduk och hoppas på att allt ska bli bättre genom att jag inte tänker på det.
Ingen svarar på sms och jag är nog ganska ensam i detta rum även fast det sitter lite folk här
tror jag ska gå till hemköp och slösa pengar på sånt jag inte behöver, typ naturgodis och något att dricka... trots att jag bara vill ha en stor fet chipspåse...
anyway... lägger upp lite bilder där jag är glad
så.. nu har ni lite att titta på medan jag går och tjockar i mig saker från hemköp
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback