i'm not running, i won't hide

sitter och lyssnar på mayday parades nya album, mina hörlurar har gått sönder så jag har bara ljud i en av lurarna...
har ingen inspiration att jobba med det jag ska göra på lektionen, har ingen bild och har ingen kamera med mig...
idag kommer älskling hem till mig, och innan det ska vi kolla på Grey's Anatomy och äta chips.
jag tycker inte om att lyssna på musik med bara en hörlur, kanske ska införskaffa ett par nya.
På torsdag är det en månad kvar tills jag och lillasyster och pappa tar våra väskor och styr näsorna mot Tyskland och TSTM. ska bli awesome!
jag saknar lillasyster och bästis!
btw... älskling? läser du?
jag är trött...
igår hade jag, mamma och lillebror myskväll med godis och film, såg karatekid, den var ganska bra.
brandalarmet gick...
sticker nu!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback